Контакт

Претражи

Модернизација малопродајне мреже

Децембар 26, 2011

У оквиру пројекта модернизације малопродајне мреже НИС је завршио израду обновљене концепције бензинских станица «НИС Петрола».

Циљ обнављања традиционалог бренда бензинских станица, условљен бизнис-стратегијом компаније, јесте јачање позиција на домаћем малопродајном тржишту моторног горива преко развоја сопствене, разгранате мреже бензинских станица, оријентисане на средњу класу, са гарантованим квалитетом горива и сервисних услуга.

Нови визуелни идентитет задржава одлике старог и препознатљивог бренда «НИС Петрола», али је модернизован и обогаћен увођењем плаве боје у испису назива. Овај „триколорни“ комерцијални бренд нуди потрошачу поузданост, доступност, савремене стандарде услуге и гарантовани квалитет нафтних деривата.

У свом раду НИС је окренут ка интересима већине српских возача, обезбеђујући висококвалитетно гориво по оптималној тржишној цени.

Компанија је оријентисана и на возаче који углавном возе по граду, и на оне који често возе на међуградским релацијама: Бензинске станице «НИС Петрола» налазе се на доступним местима, како у градовима, тако и на магистралама.

У НИС-у се од 2010. године интезивно спроводи моденизација и аутоматизација малопродајних објеката, тако да ће и триколорне бензинске станице «НИС Петрола» функционисати на савремен начин и бити у потпуности у складу са свим грађевинским и еколошким прописима.

У оквиру програма модернизације мреже БС до 2014. године биће ребрендиран, реконструисан и изграђен већи део мреже БС – око 250 објеката. Укупан обим капитала уложеног у развој малопродајне мреже «НИС Петрола» износиће више од 13 млрд динара.

Прве обновљене БС НИС Петрола биће отворене већ почетком 2012. године

„Модернизација бензинских станица и обнављање НИС Петрол бренда резултат је тежње наше компаније да послује по европским стандардима и континуирано ради на унапређењу квалитета горива и услуга. Желимо да свим потрошачима понудимо доступан и модеран српски бренд који се непрестано унапређује. Идеја нам је нови идентитет наше малопродајне мреже прати и побољшање квалитета услуга и производа” рекао је Кирил Кравченко, генерални директор НИС-а.

ПОГЛЕДАЈ СВЕ НОВОСТИ