Контакт

Претражи

Модернизација малопродајне мреже

Децембар 21, 2011

Модернизација малопродајне мрежеУ оквиру пројекта модернизације малопродајне мреже НИС је завршио израду обновљене концепције бензинских станица «НИС Петрола».

Циљ обнављања традиционалог бренда бензинских станица, условљен бизнис-стратегијом компаније, јесте јачање позиција на домаћем малопродајном тржишту моторног горива преко развоја сопствене, разгранате мреже бензинских станица, оријентисане на средњу класу, са гарантованим квалитетом горива и сервисних услуга.

Нови визуелни идентитет задржава одлике старог и препознатљивог бренда «НИС Петрола», али је модернизован и обогаћен увођењем плаве боје у испису назива. Овај „триколорни“ комерцијални бренд нуди потрошачу поузданост, доступност, савремене стандарде услуге и гарантовани квалитет нафтних деривата.

У свом раду НИС је окренут ка интересима већине српских возача, обезбеђујући висококвалитетно гориво по оптималној тржишној цени.

Компанија је оријентисана и на возаче који углавном возе по граду, и на оне који често возе на међуградским релацијама: Бензинске станице «НИС Петрола» налазе се на доступним местима, како у градовима, тако и на магистралама.

У НИС-у се од 2010. године интезивно спроводи моденизација и аутоматизација малопродајних објеката, тако да ће и триколорне бензинске станице «НИС Петрола» функционисати на савремен начин и бити у потпуности у складу са свим грађевинским и еколошким прописима.

У оквиру програма модернизације мреже БС до 2014. године биће ребрендиран, реконструисан и изграђен већи део мреже БС – око 250 објеката. Укупан обим капитала уложеног у развој малопродајне мреже «НИС Петрола» износиће више од 13 млрд динара.

Прве обновљене БС НИС Петрола биће отворене већ почетком 2012. године

„Модернизација бензинских станица и обнављање НИС Петрол бренда резултат је тежње наше компаније да послује по европским стандардима и континуирано ради на унапређењу квалитета горива и услуга. Желимо да свим потрошачима понудимо доступан и модеран српски бренд који се непрестано унапређује. Идеја нам је нови идентитет наше малопродајне мреже прати и побољшање квалитета услуга и производа” рекао је Кирил Кравченко, генерални директор НИС-а.

ПОГЛЕДАЈ СВЕ НОВОСТИ

Остале novosti из месеца: Децембар 2011