Kontakt

Pretraži

NIS obnavlja svoje benzinske stanice

Decembar 26, 2011

NIS obnavlja svoje benzinske stanice U okviru projekta modernizacije maloprodajne mreže NIS je završio izradu obnovljene koncepcije benzinskih stanica «NIS Petrola». 

Cilj obnavljanja tradicionalog brenda benzinskih stanica, uslovljen biznis-strategijom kompanije, jeste jačanje pozicija na domaćem maloprodajnom tržištu motornog goriva preko razvoja sopstvene, razgranate mreže benzinskih stanica, orijentisane na srednju klasu, sa garantovanim kvalitetom goriva i servisnih usluga. 

Novi vizuelni identitet zadržava odlike starog i prepoznatljivog brenda «NIS Petrola», ali je modernizovan i obogaćen uvođenjem plave boje u ispisu naziva. Ovaj „trikolorni“ komercijalni brend nudi potrošaču pouzdanost, dostupnost, savremene standarde usluge i garantovani kvalitet naftnih derivata. 

U svom radu NIS je okrenut ka interesima većine srpskih vozača, obezbeđujući visokokvalitetno gorivo po optimalnoj tržišnoj ceni. 

Kompanija je orijentisana i na vozače koji uglavnom voze po gradu, i na one koji često voze na međugradskim relacijama: Benzinske stanice «NIS Petrola» nalaze se na dostupnim mestima, kako u gradovima, tako i na magistralama. 

U NIS-u se od 2010. godine intezivno sprovodi modenizacija i automatizacija maloprodajnih objekata, tako da će i trikolorne benzinske stanice «NIS Petrola» funkcionisati na savremen način i biti u potpunosti u skladu sa svim građevinskim i ekološkim propisima. 

U okviru programa modernizacije mreže BS do 2014. godine biće rebrendiran, rekonstruisan i izgrađen veći deo mreže BS – oko 250 objekata. Ukupan obim kapitala uloženog u razvoj maloprodajne mreže «NIS Petrola» iznosiće više od 13 mlrd dinara. 

Prve obnovljene BS NIS Petrola biće otvorene već početkom 2012. godine „Modernizacija benzinskih stanica i obnavljanje NIS Petrol brenda rezultat je težnje naše kompanije da posluje po evropskim standardima i kontinuirano radi na unapređenju kvaliteta goriva i usluga. Želimo da svim potrošačima ponudimo dostupan i moderan srpski brend koji se neprestano unapređuje. Ideja nam je novi identitet naše maloprodajne mreže prati i poboljšanje kvaliteta usluga i proizvoda” rekao je Kiril Kravčenko, generalni direktor NIS-a. 

POGLEDAJ SVE NOVOSTI